Rechercher
Annuler
Accueil
MENU
Accueil
Musique
Précédent
Webradios
Actualités
Youscribe Partitions
Distributeurs
Suivant
Cinéma
Précédent
Actualités
Catalogue
Chacun son court
Cin'Éthique
Le saviez-vous ?
Quiz
Séance de minuit
Collections
Suivant
Savoirs
Précédent
Actualités
Catalogue
Assimil
digiSchool
Canal U
Lumni
MyCOW
Editeurs
Suivant
Livres
Précédent
Actualités
Catalogue
Bibliodyssée
Izneo
Prêt numérique en bibliothèque (PNB)
YouScribe
Editeurs
Suivant
Presse
Précédent
Actualités
PressEnBib
Presse magazine
Presse quotidienne
Presse régionale
Editeurs
Suivant
Jeux
Précédent
Actualité Jeunesse
Catalogue
Suivant
Rechercher
Enfant
Connexion
Bienvenue
Connexion
Besoin d'aide ?
Médiathèque départementale de l'Allier
Médiathèque digitale
Accueil
Musique
Webradios
Actualités
Youscribe Partitions
Distributeurs
Cinéma
Actualités
Catalogue
Chacun son court
Cin'Éthique
Le saviez-vous ?
Quiz
Séance de minuit
Collections
Savoirs
Actualités
Catalogue
Assimil
digiSchool
Canal U
Lumni
MyCOW
Editeurs
Livres
Actualités
Catalogue
Bibliodyssée
Izneo
Prêt numérique en bibliothèque (PNB)
YouScribe
Editeurs
Presse
Actualités
PressEnBib
Presse magazine
Presse quotidienne
Presse régionale
Editeurs
Jeux
Actualité Jeunesse
Catalogue
Enfant
Besoin d'aide ?
Donald P. Cushman
Donald P. Cushman
A consulter en ligne
Communication Best Practices at Dell, General Electric, Microsoft, and Monsanto
Donald P. Cushman
2h03min00
Efficacité professionnelle
Youscribe plus
164 pages. Temps de lecture estimé 2h03min.
Highlights successful communication practices at Dell, General Electric, Microsoft, and Monsanto.Highlights successful communication practices at Dell, General Electric, Microsoft, and Monsanto.Through case studies of communication best practices at Dell, General Electric, Microsoft, and Monsanto, this book provides specific and powerful theories for leadership, marketing, and stockholder communication. Best practice limitations are also revealed in the cases of IBM, the Bumper Works, and Asea Brown and Boveri, where organizational learning, a firm's timeline, and corporate culture made implementation difficult. Taken collectively, these case studies suggest several ways in which benchmarking can become an important research methodology and theorist tool for understanding excellence in organizational practice.Preface 1. The Benchmarking of Organizational Communication Best Practices Part 1: Benchmarking Foundational Communication Processes 2. Best Practices at the Dell Computer Corporation: Benchmarking a High-Speed Management Communication System 3. Best Practices at the General Electric Company: Benchmarking a World-Class Leadership Communication System 4. Best Practices at the Microsoft Corporation: Benchmarking a World-Class Marketing Communication System 5. Best Practices of the Monsanto Company: Benchmarking World-Class Annual Reports Ted Smith III and Williams C. Adams Part 2: Limiting Factors in Implementing Best Practices 6. Organizational Learning as a Limiting Factor: A Case Study of IBM's PC Unit 7. Time as a Limiting Factor: A Case Study of the Danville Bumper Works 8. Culture as a Limiting Factor: A Case Study of ABB Part 3: The Significance of Benchmarking Backbone Communication Processes 9. Backbone Communication Processes in the Benchmarking of Best Practices: The Development of Organizational Communication Theory Index
Accès libre
x
...
x Cacher la playlist
Commandes
>
x
Aucune piste en cours de lecture
--|--
--|--
Activer/Désactiver le son
Lecture/Pause
...
×
...
×
×
Retour
Bande-annonce
×
Accessibilité
×
Fermer
Fond d'écran
Normal
Fond noir / texte blanc
Fond bleu / texte blanc
Taille du texte
Normal
Moyen
Grand
Adapter la police de caractères aux personnes dyslexiques